Godmorgon onsdag!

Godmorgon på er! 
Känns nästan som lunch för mig då min klocka ringde tidigare än vanligt den här morgonen. Redan 08 befann jag mig på jobbet för lite installationer & effektivt arbete av varor. Nu sitter jag & knaprar på en macka innan det är dags att öppna butiken.  

Äntligen är det torsdag imorgon & äntligen får jag tid med att fixa & dona hemma! Jag har så mycket i huvudet som jag vill hinna med att göra att jag nästan spricker snart! 

Sen så är det så härligt att jag har så mycket energi, älskar när jag känner mig pigg, kreativ & glad! Kan ha att göra med att jag bestämt mig att bara lägga energi på saker som faktiskt får mig att må bra & inte saker som får mig att känna mig obekväm & deppig! 

Och vet ni? Det verkar fungera! ♡

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det märks! Och vet du? Det smittar sv sig! Det var så kul och skönt att komma till jobbet igår och bli på bättre humör och allt kändes bättre efter jag träffat dig!

2013-09-18 @ 11:14:37
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0