Tar semester

Har precis vaknat till och ligger i sängen och drar mig! Jag har pirr i magen och är så himla lycklig!
Inatt är det dags, som vi har längtat och pratat om den här resan!

Inatt lyfter planet till spanien och vi får njuta av vänner, sol, bad och massor av härliga drinkar i två veckor!

Men innan det så är det firande av midsommar som gäller. Vi ska ut till stugan och mysa med familjen. Ska bli så mysigt!

Nu tar jag semester från bloggen i två veckor! Ha en bra midsommar alla ni där ute :)

Semesterfirare

Idag är det min första semesterdag av fem veckor! Jag behöver nog inte nämna hur underbart jävla skönt det känns, för det förstår ni säkert själva :)

Idag har det varit full rulle hela dagen! Mötte upp Madde imorse för att göra oss fina hos rosmarin och efter det blev det forex och småshopping på stan!

Sen passade jag på att sola hos mamma och pappa innan jag åkte hem för att packa det sista!

Imorgon hoppas vi på lika fint väder då vi ska mysa på vin och fira resten som gått på semester!

Måndag

Ligger utslagen med hundarna runt om mig och slötittar på tv!

Idag har jag sånt sug efter att bara komma bort, långt in i skogen i en söt liten stuga utan dator, tv och mobil.

Där skulle jag och min lilla familj mysa vid vattnet och i naturen. Med andra ord, jag vill till Johns stuga!

Jag behöver egentid och bra energi!

Bästa starten

Idag fick jag bästa möjliga starten på min fredagsmorgon, john väckte mig med en härlig frukost på sängen.
Min gulliga bästa pojkvän!

Nu håller vi på att packar lite kläder och smått för idag flyttar vi hem till mamma och pappa för några dagar för att passa deras hus.

Ha en fin fredag!

Ledig torsdag

Idag är jag ledig vilket känns väldigt skönt eftersom att dagarna går i ett hela tiden och man inte riktigt hinner med det man ska!

Så idag ska jag hinna skicka post, städa, tvätta och sen kliar det lite i fingrarna efter att shoppa så det blir nog en sväng på stan också.

Ni vet att jag har en rätt så kraftig beslut ångest när det kommer till saker och ting..
Igår spenderade jag 4 timmar i frisörstolen. Jag gick från mitt mörka till koppar, igen. Men till skillnad från förra gången är jag jätte nöjd! Nu ska jag verkligen ge den här färgen en chans!

Det ekar

Här inne händer det inte så mycket! Det kommer nog vara så den närmsta tiden. Har alldeles för mycket att göra och om en vecka går jag på semester! SEMESTER!

Igår hade jag och mina fina vänner en riktigt mysig bakisdag. När vi vaknat möttes alla upp här hemma och åt en stor och härlig frukost tillsammans ute i solen, killarna spelade boll medan vi tjejer mös i sängen, sen fylldes våra magar upp med grillad korv och kanelbullar! Kvällen avslutades med pizza och film.

(som ni ser blev det ingen GI för mig, det där lägger jag på hyllan tills sommaren är över, för nu ska jag bara njuta)

Flyger fram

Ja, nu går dagarna extremt fort!

Sen sist har jag hunnit med en dejt med Madde s, haft mystisdag med tjejerna där det bjöds på mat, jordgubbar och tjejsnack, tagit långpromenad, mysfrukost, javahäng, spenderat pengar på mer klänningar, Fått present och blommor av min fina john och ikväll har jag och Madde myst med mat, glass och film!

Imorgon är det veckans sista vardag och min fina mammas födelsedag som självklart ska firas!

Dag ett

Nu är det bara tre veckor kvar till semester, Spanienresan och när mitt mål med vikten ska vara uppnått!

Med tre veckor kvar och tre kilo som ska bort så är det verkligen dags att sätta fart.

Idag började jag med utrensningen (ni som hängt med vet ju att jag gjorde det ett antal gånger i höstas).

Utrensningen ska jag göra i tre dagar och efter det kommer jag att äta GI. Jag kommer att ta bort allt godis och sånt som är extra gott.

Tre små ynka kilon kvar innan jag gått ner 10 kilo. Jag måste klara det!

Världens bästa överraskning

I torsdagskväll vid 22 plingade det på vår ytterdörr och vem står inte där om inte världens finaste vän, Line!

Vi alla har väntat in onsdag för att få träffa henne och så kom hon och överraskade nästan en vecka innan, lycka!

Nu är vi alla samlade igen och vår underbara (men regniga) sommar kan börja!

Tacofredag

När jag och john kom hem igår var lägenheten redan bemannad med fina människor och middagen var i full fart att bli färdig!

Det blev älsklingsrätten tacos och massor av timmars babbel in på natten!