25-års fest

Har ju glömt att berätta om min 25års-dag i somras. (Har försökt ett antal gånger att ladda upp massor av bilder från festen men tyvärr utan framgång.)

Hela helgen var iaf hur bra som helst!
På fredagen hade jag bjudit hit hela familjen + släkt. Vi bjöd på grillbuffe,min favorit tårta & gott att dricka! Fick så himla mycket fint & välbehövligt. ♡

På lördagen väcktes jag av champagnefrukost & presenter av John innan vi hoppade upp och började alla förberedelser inför festen.

Som hjälp hade vi bästa Stina & Tony som var med oss hela dagen för att hjälpa oss få ihop allt.

Klockan slog 17 och gästerna började rulla in alla i vita fina kläder. Hela kvällen gick så himla fort att det knappt känns att jag var med, men allt blev precis så bra som jag hoppats på & för mig blev det en fin födelsedag att minnas :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0