Tatueringar x4

Jag älskar tatueringar, stora som små, betydelsefulla som icke betydelsefulla. 

Jag har under min livslängd skrapat ihop 4 st småttingar men har redan många på lager som jag vill göra. 

1. Den på magen gjorde jag när jag var 17 år och dum. Ingenting jag skulle ha valt att göra idag. Men den är en del av mig så det är väl bara att gilla läget. 

2. Stjärnan på handleden blev till i Bulgarien & sitter på samma ställe på två till av mina äldsta vänner. 

3. Korset har jag ritat upp själv & jag älskar den & platsen den sitter på! 

4. Viktigaste & mest betydelsefulla jag har är Family tatueringen som sitter på 
armen och som är delad med syster! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0