Ibland känns det lite trist

Genom att jag jobbar inom handels får jag ju självklart acceptera det här med att jobba helg, jag har liksom gett mig in i leken så att säga. 

Jag peppar mig själv varje vecka inför Jobbhelg & försöker alltid att se positivt på det hela. Jag vill inte vara bitter & vill självklart att det ska fungera.

Men just den här helgen har det känts extra jobbigt att jobba helg när alla andra fått vara ledig. 

Igår på överraskningsfesten fick både jag & John dra oss hemåt när klockan började slå sent & idag när vi alla samlats hos mamma & pappa fick vi båda lämna mitt i allt för att ta oss iväg på jobb. 

Min dröm är verkligen att jag & John någon gång i framtiden ska kunna få vara lediga på helgerna, njuta av frukost, promenader, varandra & allt mysigt som sker på just helger. 
Jag vill så gärna ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0