Extra torsdag

Idag skulle jag också varit ledig och hade sett fram emot mina två lediga dagar så mycket. Men när väl extratider dyker upp på jobbet så gäller det att ta dom. 

Jag är en såndär människa som tar åt mig alla extrajobb som finns och lite därtill & tar aldrig ledigt. Jag gillar att ställa upp & extrapengar i plånboken är aldrig fel. 

Men just det här extrapasset tog jag bara åt mig pga att jag såg en chans att få bort min söndag och därmed få vara ledig med John.

3 månader har nästan gått utan att vi haft en enda ledig dag tillsammans. Så att ta bort söndagen kändes som ett giltigt skäl! Det är iaf vad jag försöker att intala mig själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0