Vaken med tuppen

Vaknade runt 06 idag.. Det märks att det blir ljusare & ljusare för varje dag vilket jag tackar oerhört mycket för!

Älskar att vakna av att det blir ljust istället för att väckarklockan börjar skrika.

Det snurrar så många olika tankar i mitt huvud att jag inte riktigt vet vad jag ska göra av dom eller om jag ens ska försöka mig på att gå vidare med dom.

Jag saknar allt gammalt, och med gammalt menar jag innan jag blev den personen jag är idag.

Jag kan minnas mig så mycket gladare & roligare då. Saknar människor som jag tråkigt nog bara släppt taget om och låtit försvinna ur mitt liv.

En del av mitt liv skulle jag nästan bara vilja radera bort & en del skulle jag bara vilja spola tillbaka till & trycka på stopp så att jag kunde befinna mig där ett tag, med människor som stod mig nära då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0