Fina dagar som rullat förbi

Den här veckan har varit en bra vecka, Den har gått i raketfart och imorgon börjar sista veckan på marsmånad! Helt sjukt!

I torsdags efter jobbet kom Fanny förbi, hon hade med sig små söta blommor till mig & jag bjöd på banan, hallon, jordgubbar & självklart kesoplättar till middag :) sen babblade vi bort några timmar i soffan!

I fredags efter utbildningen i Sthlm hade jag turen att få hänga med Pernilla på ett fik i några timmar istället för att springa i affärer :)

Och igår fick jag mysa med marina & småtjejerna! Marina bjöd på lyxsnacks & vi mös i soffan till sent på kvällen!

Alltid roligt när man hinner med att träffa människor man annars inte träffar så ofta och att alla blev på en och samma vecka är ju rent lyx!






https://cdn2.cdnme.se/356181/7-3/pic_514eb3bcddf2b33bac79c109.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Fanny

Så himla mysig kväll!!

2013-04-23 @ 15:44:57
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0