En såndär dag

Idag är det en såndär dag som hela kroppen skriker "JAG VILL INTE TILL JOBBET" eller egentligen är det väl så att kroppen skriker "JAG ORKAR INTE MED DEN HÄR DAGEN ALLS"..

Och därför blir det så pass jobbigt att behöva ta sig iväg till jobbet OCKSÅ!

Jag vet inte vad det är, men jag har verkligen ingen livslust.. Jag orkar ingenting, vill ingenting & bryr mig inte om någonting.. Det är en skit jobbig känsla och kunde jag så skulle jag göra allt för att få bort den för det här är inte roligt!

Kroppen känns som cement som inte går att röra & glädjen är lika med noll.


Kommentarer
Postat av: Marina

De är jobbigt när de känns sådär, känner likadant!
Puss ♡

2013-03-05 @ 21:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0