Att tro på sig själv!

Något som är bland det viktigaste här i livet är att tro på sig själv. För hur ska andra kunna tro på dig om du själv inte gör det?

Gå rakryggad och utmana dig själv så du utvecklas istället för att minimera dig och stå kvar på samma plats som tidigare. Det är du som gör ditt liv!

Jag gör ingenting av det här jag skrivit. Jag är verkligen en person som minimerar mig själv och tror att jag inte kan eller klarar av det jag verkligen vill. Jag låter min rädsla vinna över mig gång på gång.

Jag jobbar med det här varje dag, och en dag kommer jag känna mig så stark att jag tar klivet ut att tro på mig själv och min kapacitet att göra det jag vill och lyckas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0