Somnar i mig egen säng

Ikväll kom vi hem från underbara dagar i stugan. Åkte tidigt i morse för att kunna göra ett stopp hos farfar och umgås med honom på dagen innan vi rullade bilen hemåt!

Vi har haft sån himla tur med vädret dom här dagarna! Alla dagar har vi kunnat legat på stranden intill stugan & solat varvat med bad!

Sen har vi hunnit med att gå på marknad, legat på bryggan & läst bok, varit ute & fiskat med båten & haft myskvällar i soffan med god mat!

Det här behövde vi verkligen! Få komma bort & bara umgås vi. Underbart!

Men nu kliar det i mina inredningsfingrar & i mitt huvud snurrar miljoner olika idéer som jag har & måste få pyssla fram! Så nu kör vi så det ryker! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0