Nerklubbad

Fick åka hem från jobbet igår, stod ut tills det var 1.5h kvar för då sa kroppen stopp.

Har sedan igår vid 15 legat i sängen & gör det fortfarande med ett litet undantag från imorse (berättar mer om det senare)

Har nog allt man kan ha känns det som.
Illamående, huvudvärk, feber, hosta, nysningar, ont i halsen, svårt att andas & så jävla mycket snor att jag faktiskt bli förvånad, hur mycket äckel kan en kropp producera?!

Går på Alvedon och har feberdrömmar konstant. Konstiga, osammanhängande drömmar som gör mig rädd. Och knaprar starka halstabletter så jag mår illa. Ni hör ju vad synd det är om mig ;)

Nu ska jag sluta gnälla och återgå till att torka snor & hosta så att jag får ännu mer träningsvärk i magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0