Baka baka liten kaka

Ledig måndag idag & det tackar jag så hjärtligt för! Älskar måndagar nu för tiden & det beror på att jag är ledig, varje liten måndag. Aldrig någon söndagsångest som ligger & gnager!

Idag blev det en Snabbis på stan för att kolla in på indiska. Hade sett att dom fått in fina nyheter & eftersom jag bara tänker inredning & sånt så var jag tvungen att ta mig ett kik & självklart blev det två köp!

Sen har jag spenderat hela eftermiddagen med att baka! John fyller år i helgen & ska firas på fredag. Så idag har jag bakat 3 olika sorter av muffins! Det tog sin lilla tid men väldigt skönt att det är färdigt & infryst!
Tror kanske det kan bli en 4:e sort muffins imorgon .. 🙊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0