Måla måla måla

Idag har vi stått & målat lister i bra många timmar & när det var klart gick jag igång med målning av listerna i garderobsrummet.

Det dryga med att måla är att det aldrig räcker med att måla en gång utan måste alltid göras två eller tre gånger. Och jag tröttnar väldigt lätt när man inte ser något slut, typ.

Så med det skriver är det slutmålat för idag :)

Vitt & fint blir det iaf!
Och när jag ändå pratar om garderobsrummet kan jag ju kasta upp en bild på det. Jag har så otroligt mycket plats över, så nu, framöver när det shoppas behöver jag inte ha dåligt samvete att det inte får plats! :) jätte skönt om ni frågar mig!

Sen behövs det självklart köpas dörrar också så man slipper se alla olika färger & mönster. MEN det jag hade missat var är dörrarna kostar mer än själva garderoberna. Så det får vänta ett tag till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0