Utslag!!

Alltså herregud hur min kropp ser ut nu!
Det började i morse, när jag vaknade hade jag lite utslag på halsen och ner mot ryggen men tänkte inte mer på det!

Idag på jobbet började det klia högt upp på magen och ikväll när jag skulle hoppa in i duschen hade jag utslag över hela kroppen!! Hela ryggen, halsen, tuttarna, magen, armarna, ljumskarna, rumpan, ben & fötter. Hela jag är ett nesselutslag!

Har ringt rådgivningen och fått order om att ta allergimedecin så det är gjort nu.
Blir det värre eller börjar klia i fötter händer eller i huvudet måste jag åka in akut. Så nu håller vi tummarna att det inte händer något mer!


Kommentarer
Postat av: Tessen

Men stackare. läskigt, hoppas det snart är över!

2012-11-20 @ 08:57:20
URL: http://vittsomsocker.blogg.se
Postat av: Veronika

Jag fick sånna utslag också för inte så länge sedan efter en hostmedicin. Riktigt obehagligt! Men det ger med sig förhoppningsvis om ett par dagar! Krya på dig

2012-11-20 @ 10:16:00
Postat av: Stina

Usch å fy !!
Jag hade såna där hela våren !
Vaknade en morgon av att hela pannan hade svällt upp .. å ibland blev foten som en boll. Obehagligt som tusan.

Krya krya !

2012-11-20 @ 19:51:30
Postat av: Marina

Men vännen!! :/ hur har de gått? Blivit bättre?

2012-11-20 @ 22:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0