Vänner

Det här med vänner är en rätt så intressant och komplicerad sak.

Jag har mer än en gång hittat vänner som jag trott ska vara om inte livet ut väldigt, väldigt länge. -Medan jag nu i dagsläget knappt pratar med personerna.

Jag har även vänner nu som jag aldrig tidigare trott att jag skulle ha i mitt liv. (vilket jag är otroligt tacksam att jag har)

Jag anser att man måste vårda sin kompisrelation och att det ska komma från båda håll! Precis som i en "riktig" relation.

Jag har bestämt mig att bara fokusera på dom som ger mig bra energi och som får mig att må bra i deras omgivning, dom som bryr sig om mig och hur jag mår lika mycket som jag bryr mig om dom.

För det finns faktiskt inget finare än att ha riktiga vänner som man vet är ärliga, äkta och som alltid finns där oavsett vad!


Kommentarer
Postat av: Madde W

Hel rätt! <3

2012-05-17 @ 10:24:14
URL: http://maddewigren.wordpress.com
Postat av: Lena

Highfive på den!

2012-05-24 @ 21:29:35
URL: http://faithlifelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0