Nytt i färg



Jag

som så länge bara har kollat åt vitt i inredningsväg börjar mer och mer att kolla på färg!
Det kan mycket möjligt ha att göra med att det börjar gå åt vår och att det då känns mer naturligt att ta in lite färg i det annars vita hemmet eller så är det så att jag börjat gilla färg mer!

Hoppas självklart på det sistnämda då jag tycker att det är väldigt fint och hemtrevligt med färg!


Nu när våren är på väg blir jag så himla sugen på att göra om! Håller på¨och funderar ut något fint till köket och även till sovrummet!


Väldigt fina kuddar i fina färger som jag måste kolla in i butik snarast!




Kommentarer
Postat av: Veronika

Vilka fina kuddar, älskar turkost! Vilken affär?

2012-03-14 @ 20:39:00
Postat av: Therése

Jättefina Fia:) Vart ifrån Hemtex?

2012-03-15 @ 09:51:42
URL: http://vittsomsocker.blogg.se/
Postat av: Fia

Dom kommer från indiska :)

2012-03-15 @ 17:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0