Ledig lördag


Vi startade lördagsmorgonen med en riktig brakfrukost innan vi följde med mamma och pappa ut till vår sommarstuga, vi hade turen på vår sida för där ute sken solen!

Vi fikade på mormors goda hallonkaka innan vi gick ner till bryggan och grillade korv! Hundarna sprang lös, solen sken medan lukten av grillat spred sig! ♥


Frisk luft och att vara i skogen i fyra timmar gör sitt! Jag & nico kröp direkt upp i soffan när vi kom hem och där har vi legat och slöat bort några timmar!


Nu är musiken på högsta volym och jag håller på och fixar inför ikväll! Jag & john ska bjuda Madde&Stina på mat och sen blir det myslördag i soffan med en bra film!










Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja du vet nog allt om mig :))

Gud vad mysigt med stugmys! Dags att ses snart igen. Puss

2012-03-17 @ 17:19:35
URL: http://Carisma.blogg.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0