Allt eller inget.

Jag är verkligen allt eller inget, när det gäller allt.


När jag tränar ger jag verkligen allt och måste träna hela tiden, varje dag!
Ska jag äta nyttigt så är det verkligen full fokus på allt nyttigt, hela tiden!
Jobbar jag mycket vill jag ta åt mig alla extra tider som jag kan och helst inte ha en ledig dag!
Dricker jag, jaa då dricker jag, mycket!


Om jag inte tränar så tränar jag inte alls, inte en enda dag i veckan!
Äter jag inte nyttigt så blir det gärna mycket småätande och väldigt mycket god (onyttig) mat!
och har jag bestämt mig för att tagit det lungt med att dricka så är det inte en droppe som gäller!
Är jag inte inne i min älskar-att-jobba-period så går dagarna åt att längta till mina lediga dagar!


Jag måste lära mig att bli mer lagom i det jag gör. För om jag är för 'på', stressar jag sönder mig och är jag för 'av' så får jag panik! Jag saknar balans i livet! 



Kommentarer
Postat av: Stina

Imorgon ger vi ALLT! :)

2012-03-19 @ 00:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0