Nya mål!

Med ett nytt år kommer nya (tränings) mål!

Efter sommaren och allt som hör till så hade jag gått upp nått kilo, Så jag bestämde mig att sätta ett mål på -5 kilo innan året var slut. Envis som jag är så brukar det jag bestämer mig för bli av- och mycket riktigt. Idag väger jag 5 kilo lättare och har tappat 8cm runt midjan!

Så nu börjar mitt nya mål med att tappa yttligare kilon och framförallt minska i cm! Jag & stina har anmält oss till någonting som heter Fitnessfighten och det innebär att man ska följa ett kost & tränings schema i 30 dagar.
Det är en tävling och man kan vinna fina priser, men jag är med för egen skull och för att bli extra peppad!


..så jag kan redan nu varna er om att det kommer bli mycket snack om både träning och kost denna månad!

Kommentarer
Postat av: hannah

de låter bra de! :) kost å träningen behöver vi alla höra en extra gång :)

2012-01-05 @ 09:15:05
URL: http://hannahcharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0