Jag har en fin vän!

Jag har en fin vän som inte bara är min vän utan även min fina alldeles egna lillasyster! 
Vi är arbetskamrater, umgås nästintill varje dag utanför jobb, tränar ihop, åker på semester ihop och har samma kompisgäng! Hon är den jag träffar mest!

Jag kan inte beskriva i ord hur mycket hon betyder och hur rädd jag är om henne! Som rollen jag har fått som storasyter är jag väldigt beskyddande och omhändertagande men allt det bottnar bara i min starka kärlek till henne!


Det värmer i hjärtat att vi kommer gå hand i hand genom livet, hon&jag, som syster&bästa vän för utan henne är jag inte hel ♥




Kommentarer
Postat av: Stina

Oj nu blir jag alldeles tårögd! Du är underbar bästa syster och som du säger det bästa är att veta att det alltid kommer vara vi! <3 jag älskar dig!

2012-01-18 @ 21:37:10
URL: http://stinalis.blogg.se/
Postat av: Therése

Det är fint med syskonkärlek:)

2012-01-18 @ 23:27:38
URL: http://vittsomsocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0