Den årliga listan!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag fick träffa två små underbara flickor som kom till världen ♥


Har du några nyårslöften?

Nej, inga löften. Men jag har satt upp olika mål!


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 
Jajjamensan! Min fina vän fick sina tvillingar!


Vilka länder besökte du?
Det blev den obligatoriska Greklandsresan med ett härligt gäng!


Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 
30 april. Fina Teddy lämnade oss oväntat.


Vad var din största framgång 2011? 
De första 6 månaderna på året tog jag MIG själv i första hand. Tog mer ledigt och hade mer roligt! 


Största misstaget?
 
Faktiskt ingenting speciell. Får väl säga några enstaka klädesplagg i såfall!


Bästa köpet?

Min kanapé!


Vad spenderade du mest pengar på?
Efter en helt galen sommar så måste jag säga alkohol och Thailandsresan som vi åker på om en månad.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Då måste jag få säga hela underbara sommaren! Jag gick som på moln och var allmänt skitlycklig! Har kunnat levt på den hela hösten!


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
 
What are words, som jag har spelat sönder den och Danza kuduro!


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 
Jag har varit mycket gladare i helhet!


Vad önskar du att du gjort mer?
Då är det i så fall hälsat på farmor, farfar & mormor. Dom blir inte yngre precis!


Favoritprogram på TV?
 
Robinson och så mycket bättre!


Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Det var sommarkväll på stan och jag mötte upp Emilie, Line & stina för mat och vin!


Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
 
Våren; mycket färger, sommaren; klänningar, hösten; svart. 


Den bästa nya personen du träffade?

Jag har återfunnit mina två maddisar! Väldigt glad och lycklig för det då båda står mig nära!

Kommentarer
Postat av: Madde W

<3

2012-01-07 @ 00:50:45
Postat av: Scherling

Fina du <3

2012-01-07 @ 17:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0