att stanna upp

Jag har tagit en kortare liten pause när det gäller träningen! Både igår och idag har jag bestämt mig för att vara träningsfri. Jag är så omotiverad att jag till och med vart arg när jag kom från gymmet i tisdags, jag  var arg för att jag tyckte det var drygt att träna. Då är det något fel! Man ska träna för att må bra och tycka det är kul, inte för att man ska känna sig tvingad och bli sur.


Jag har precis kommit hem från jobbet, tvättat bort sminket, hoppat i mjukisar och ätit min favorit yogurt med musli. Jag har tänt ljus, bäddad in mig i filt och inväntar andra programmet av en ny serie som börjar om en timme. Jag är glad att det är fredag imorgon och att jag har roliga saker inplanerade i helgen som kommer ge mig härlig eneri till den kommande veckan!


Jag njuter av att bara få vara ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0