Överraskning gånger tre!

I lördags passade jag på att fira john eftersom att han fyller år när vi är i Thailand!


Jag smög upp tidigt på morgonen och gjorde Johns favorit frukost samtidigt som jag gjorde i ordning kaffemaskinen som han skulle få i present och gissa om han blev glad :)

Efter det hade vi en mysig dag på stan med lunch och småshopping till resan!

Vid 19 hade jag bokat bord på helt enkelt så jag lurade dit honom och vi åt och drack gott!

Sen avslutades kvällen med en "överraskningsfest". Madde och ida hade fest och jag hade valt att inte säga något till john för att bjuda honom på ännu en överraskning!


Som jag har planerat och inväntat den här dagen. Allt blev så bra som jag hoppades på och att se john så glad gånger 3 värmer i hjärtat!

Och måste även tacka alla fina vänner som hjälpte till och som inte lyckades avslöja något! Ni är bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0