Fitnessf.

Nu har det precis gått en vecka sedan fitnessfighten tog slut..

De två första veckorna gick jätte bra både med träningen och kosten!

Efter det gått halva tiden kände man verkligen av att man tränade mycket och åt som man gjorde!

Jag kunde nästan inte tänka på något annat än godis den sista veckan vilket också gjorde att jag tog mig två unnar-mig dagar och faktiskt med gott samvete!

Mina resultat slutade på -7 cm runt midjan. Jag ångrar att jag inte mätte mig på fler ställen då jag känner att det minskat både här och var.

Jag är nöjd men inte mer än det. Jag hade hoppats på att få se lite resultat på vågen också men det får jag fixa till efter semestern för målet som jag har är fram till juni och det ska jag självklart klara!


Funderar ni på att vara med i det här så säger jag bara, köör! Det är så många som nått fantastiska resultat och fina kroppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0