Vilken vecka!

Igår efter jobbet skyndade vi oss hem för att infinna oss på kalas kl 17. Vid 20 brummade jag ner på stan igen för att möta upp Emilie, Ida & Frida på churtstreet (jaa, det verkar ha blivit mitt andra hem) vi babblade bort några timmar innan vi gick över till brända och fortsatte där!

Kl. 24 bestämde sig jag & Ida för en spontanare och 25 min senare var vi fixade och inne på all stars!

Hela kvällen var grym! Och spontanare är och kommer alltid vara bäst!

Idag vaknade jag pigg och jävligt glad så även denna dag har varit bra!

Hela den här veckan har bjudit på massor av fina stunder så det värmer lite extra i hjärtat ikväll när jag ligger och sammanfattar alla bra dagar ❤
Måste samla på mig glädje och värme så jag orkar med det mindre roliga som ligger och gnager i mig..

Godnatt och tack, tack till er som finns i mitt liv och gör mina dagar till minnesvärda stunder, ni är otroligt viktiga för mig! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0