Pepp pepp

Det här året började såå bra! Jag var så jävla duktig med träningen & kosten och nådde personligt rekord på vågen (viktigt för mig) innan sommaren kom...

Efter den här lyxsommaren vad det gäller fest, mat & slöseri med pengar. (Allt var värt varenda krona &... kilo) så gick det åt skogen sen. Tränat en gång sedan maj & äter värre än vad jag någonsin gjort. Kan.inte.sluta.

År 2013 kommer bli ett rätt så tråkigt år. Det här året kommer prioriteras lite annorlunda än de tidigare åren. Men det kommer löna sig & jag kommer tacka mig & John för det sen! För det här ska vi göra tillsammans!

Och när jag ändå håller på, 2013 måste bli ett hälsosammare år, hela året. Ska minsann ha godisförbud som nyårslöften, för vem mår bra av godis egentligen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0