Droppen.

Jag som är så beroende av väder har faktikst inte gnällt på hela sommaren på hur vädret har varit, kan bero på att jag har levt på spanienresan ett bra tag! Men idag blev det droppen även för mig. Att komma in på jobbet lika blöt som om jag hoppat i ån, är inte roligt, att man inte ska kunna ta cykeln till jobbet för att det regnar varje dag är katastrof.

Min lilla regnresa till jobbet gjorde att jag fick gå genomfryssen hela dagen och det ända jag kunde tänka på var en varm dusch för att få tillbaka kroppstemperaturen.  

Jag hoppas verkligen vi får en fin höst med sol och frisk härlig luft!
om inte så har jag ju faktiskt en till resa som kan rädda mig från regn och rusk..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0