Tävling

Jag har haft väldigt svårt att motivera mig med träningen och att vara nyttig senaste tiden! Jag bestämmer mig på kvällen eller på helgen att jag ska "börja mitt nya liv" dagen efter. Nu har det snart gått två månader och ingenting har hänt..

..Så därför har jag en tävling med marina! Vi tävlar om vem som kan gå ner mest på 6 veckor! Den som vinner blir bjuden på bio!

Sen har jag en tävling med Madde! Vi tävlar om godisförbud fram till midsommarafton! Den som inte klarar det får betala 500 kr till den andra!

Förut har jag bara kunnat bestämt mig och kört på men nu är jag så omotiverad när det gäller träningen. med två tävlingar ska det nog sätta lite mer fart på mig, tävlingsmänniska som jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0