Hur går det?

Mycket snack om kostschemat, i know. Men nu är det så att det typ är det enda jag tänker på 90% av min vakna tid. Eftersom att jag bara är van att äta max 3 mål om dagen om ens det och nu ska få i mig 5 mål så behövs det fokus och planering.


Hur går det då?
skitbra! Jag är inte alls hungrig! Allt har gått smärtfritt och imorgon är det sista dagen av utrensningsdagarna sen börjar den vita kosten! Och nu är jag inte längre orolig om jag kommer klara dom andra veckorna, för om jag har lyckats hålla mig mätt på 1 ägg, 1 satsumas, 1 morot, 1 banan 3dl grönsaksjuice och 2 dl soppa på en hel dag så klarar jag absolut de andra veckorna som innehåller mer mat!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig gumman! :) <3

2011-09-28 @ 09:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0