En Godmorgon!

Nej, jag vet faktiskt inte om mitt dåliga humör har släppt, än. Ska snart börja fixa till mig för att sedan 11.30 göra något jag aldrig har gjort tidigare, bailine.

Bailine:

Bailine är ett avancerat system för figurformning och viktreduktion. Det är elektroniska impulser som aktiverar mina muskler och tränar bort överflödigt fett. Man kan själv välja var på kroppen man vill bli slankare och jag får en individuell vägledning av aktivitetsökning, kostvägleding och motivation.



Självklart tror jag mer på att man formar sin kropp på bästa sätt genom vanliga tallriksmodellen och aktiv motion. Men jag ar läst på om Bailine och av det jag läst funkar det.

Så med min regelbundna träning + Bailine så måste ju något hända!
Nu återstår det att se!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0