Bailine.



Förra veckan när jag var där så fick jag väga mig, mätas i cm och i fett.
Jag fick själv berätta vart på kroppen jag ville bli mindre och ut efter det lägger dom upp en behandling som ska passa just mig. Igår var jag där och påbörjade min egna behandling. Plattorna som läggs på de utvalda punkterna jobbar så himla mycket med musklerna att det är som 2 arobicspass! - Jag lovar det känns!!

5 gånger kostar 2000 :-
Behandlingen tar ca. 30 min.


Nu på måndag ska jag sätta igång med Första veckans kostplan. (Det är 6 veckor)

De första 3 dagarna är ett rensningsprogram.


- När du stiger upp drick ett stort glas varmt vatten och tillsätt lite lime el. citronjuice.
(drick alltid ett stort glas vatten före maten för att det mättar och ett stort glas vatten efter maten för att få maten att svälla i magen).


-Frukost

1 glas apelsin el. grapefruktjuice.

En apelsin

koffeinfritt kaffe el te.


-Mellanmål

1 ½ dl grönsaksjuice

ett äpple, banan eller päron. (bara ett val).


-Lunch

En rå morot, en stor tomat, eller en gurka.
Endast en kopp koffeinfritt kaffe eller te.


-Mellanmål

1½ dl grönsaksjuice


-Middag

Grönsakssoppa


Efter utrensningsprogrammet kommer: Vit kost (bort alla kolhydrater)


Kommentarer
Postat av: Veronika

Vilket tufft program! Skulle bli hungrig direkt jag om jag följde det där :)

2011-09-22 @ 18:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0