Äntligen torsdag!

Äntligen ledig! Efter 6 dagars jobb var den här dagen efterlängtad!
Idag har jag planerat att inte göra någonting. Ska lägga mig i soffan och gå igenom alla Idolavsnitt på play. Har inte sett ett enda program av det så det passar bra idag!


Imorse var jag iväg på mitt 3:e Bailine besök och idag har jag även börjat med fortsättningen av kostprogramet. Alltså, utrensningen är klar! Kan dock erkänna att jag inte är ett dugg motiverad att fortsätta. Anledningen till det är att jag saknar träningen! Men det lilla som jag fått äta så har jag hoppat över träningen eftersom att jag inte tror att kroppen kommer klara av så lite mat plus träning.

Jag ska köra hela veckan ut och sen får jag se hur jag gör!
Ska testa träna nästa vecka samtidigt som jag går in i kostschemats andra fas.
Går det bra så fortsätter jag!

3 dagars utrensning gav resultat och vågen visar 2kilo lättare!
5 kilo till sen har jag nått mitt mål!

(kostschemat för de övriga dagarna som är kvar på veckan kommer upp lite senare).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0