soliga härliga Fredag!

Och jag är ledig idag med, Fast det är jag värd då jag jobbar 4 helger i rad! Har precis tryckt i mig 2 ägg 2 mackor med avocado & keso och 1 mandarin till lunch. Sen jag slutade med kostschemat har jag konstigt nog inte ätit "normal mat" än. Jag håller mig fortfarande till ägg, råkostsallad, avocado mm. Det går fort och jag blir mätt! :) Hade bokat spinning dagen till ära men var tvungen att avboka då mina ven har blivit överansträngda. Så nu låter jag dom vila fram till på söndag så att jag kan gåpå det passet istället! Så istället ska jag följa med Ida&Madde på stan. Jag lämnar plånboken hemma då jag inte får eller vill handla något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0