Skitlördag!

Den här Lördagen kan nog fan bli den tråkigaste på hela året. Först började det på dagen när hela min underbara familj är ute i stugan utan mig, för att jag måste jobba. Sen till ikväll.. Skulle haft en mysig lördagskväll med john men jag ändrade planerna och john fick snällt rätta sig efter det. Och sen blev det bara kattskit av allt och nu blev jag sittandes hemma själv en lördagskväll. Och ni som känner mig vet hur mycket jag hatar att vara själv!

Så för att ha något att fördriva tiden med ikväll så fick hemmakväll bli min räddning. Och ja, ni ser godis och ja, jag har struntat i dieten. Jag vill träna och svettas istället för att äta minimalt och må dåligt.



Kommentarer
Postat av: Madde

Det gör du rätt i :)

2011-10-01 @ 23:48:23
Postat av: Veronika

Det låter sunt Sofia! Det viktigaste är att man mår bra, vad gör väl ett kilo hit eller dit?

2011-10-03 @ 07:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0