Julhysteri

Alla pratar verkligen om julen nu! Om julklappar, om snön, om maten, om julgodis, om hur och när man ska börja julpynta.


Jag är inne i någon liten bubbla känner jag. Det här året kvittar julen för mig, jag hade lika gärna kunnat tagit mig en utomlandsresa och fått ligga på stranden med bikini och en drink i handen..

.. Och här i veckan funderade jag till och med om jag skulle strunta i att julpynta. Jag tycker det är för mycket hysteri kring den här årstiden,alla är så stressade och köper massor av julklappar nästan bara för köpandes skull.


jag älskar högtider och jag älskar när man har alla sina nära samlade. Men det är allt runt omkring som jag tycker har blivit för mycket!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0