Fyra månader

Idag har jag konstigt nog ett partysug slagit till och det var då det slog mig att jag snart klarat mitt "vad".


När jag slutade min semester och Line hade sin vilda avskedsfest så slog jag vad med mig själv på bakisdagen att nästa gång jag skulle dricka och bli full var vid jul.

jag har ärligt talat inte varit sugen på varken utgång eller vin förrän idag. Fast tänker jag till så är det inte vinet som jag är sugen på och heller inte en utgång utan att få fixa sig och få skratta med ett gäng härliga tjejer!


Och med tanke på att jag jobbar alla helger fram till julafton så säger jag grattis till mig själv! (antar att kroppen också säger tack för att den sluppit vin, cigg och bakismat i fyra månader)




Kommentarer
Postat av: Therése

Vad mycket helger du jobbar Fia..hur orkar du?:P

2011-11-16 @ 14:53:45
URL: http://vittsomsocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0