Vilken helg!

Söndag kväll och helgen börjar lida mot sitt slut! Efter att ha haft 4 dagars ledighet och en fantastisk helg så är jag redo för veckan som kommer!


John har varit borta över helgen så då tyckte jag att det passade perfekt att ha en riktigt tjejhelg med Line&Pernilla! Och vilken tjejhelg det blev! Vi handlade hem massor av gotta och mat från Helt enkelt som vi dukade upp med gott vin här hemma, sen blev det melodifestivalen, film, godis, ostkrokar, kex, ost och massor av prat till sena natten.

Imorse dukade vi upp en dunderfrukost följt av en solig och skön promenad i B-skogen, för att sen mysa resten av dagen inne! ♥



Nu är det fruktsallad och vatten som gäller medans jag inväntar solsidan!
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag! :)







Kommentarer
Postat av: Fanny

Låter som en bästa bäst helg!

Jag längtar tills imorgoooooon!

2011-03-07 @ 20:33:08
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0