Mysmorgon.

Det här med att jag blivit morgonpigg var något som bara höll i sig förra veckan, tråkigt nog. Idag ringde klockan 07.30 och det kändes som att jag var tvungen att gå upp mitt i natten. 08.30 befann jag & tjejerna oss på Absint för lite lyxig frukost på våran lediga dag! Sen har vi bara strosat runt på stan och köpt lite för mycket av det fina.

Nu kommer tröttheten ikapp mig så jag ska faktiskt ta mig en powernap! Måste vara piggelin när johnpen kommer hem, för då väntar storstädning och handling inför lördag!





Vårkänslorna speglar av sig i några plagg som fått följa med mig hem!


Kommentarer
Postat av: Tessen

Superfina allihop fia:)

2011-03-17 @ 22:52:19
URL: http://thereselothman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0