Äntligen!


Yes! Äntligen gjorde jag det, ansiktsbehandlingen. Jag är en jäkel på att dra på saker och ting väldigt länge, men nu höll presentkortet på att gå mot sitt slut så då var det bara att ta tjuren vid hornen och boka en tid.

Eftersom att jag är väldigt obekväm vid att visa mig osminkad pga. mina komplex så har jag gått och varit nervös i snart en veckas tid. Men det gick vägen och var inte alls så farligt som jag målat upp det!


Jag har varit väldigt dålig med att använda rengöring & ansiktskräm till ansiktet i fleera månader och har istället använt tvål!! (vilket har satt sina spår). Så nu ska den här Ansiktsbehandlingen ge mig en ny start, så jag passade på att köpa mig lite nya produkter och en ny ansiktsbehandling är redan bokad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0