Äntligen fredag!

Äntligen är det fredag! Började min morgon i helmlingbyspåret med Caroline, kan ha varit den kallaste morgonen jag har varit med om. Solen lurade mig och såg varmare ut än vad den var. Fyfan vad jag fryser & fyfan hur jag ser ut, hela jag är röd och iskall trots att jag duschat kokhett! Blir jag inte sjuk nu är det ett under!


Efter jag tinat upp ska jag försöka fixa mig och sen iväg till jobbet. Känns jobbigt att åka iväg och börja jobba då jag vet att min lediga dag är en vecka bort. - Alltså jobb hela helgen + 3 dagar.


Efter jobbet ska Jag&John möta upp Caroline&Rickard. Vi ska äta god mat på Helt Enkelt sen ska vi gå på bio!
Väldigt mysig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0