Som alla andra.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja.. Hade hoppats på att aldrig få uppleva det. Men det blev första och sista gången
och sen en krock i bröjan av året 10.


Har du några nyårslöften?
Nej det har jag inte. Men jag ska försöka bättra mig på att se på saker och ting från den ljusa sidan. Ta vara på dagarna även fast jag jobbar, lägga ner mer tid på mig själv!



Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men fick veta att bästa vännen ska få 2 små liv ♥


Vilka länder besökte du?
Spanien med mamma,pappa&john, Grekland#2. Först parsemester med Caroline&Rickard sen tjejsemester med Tjejerna.


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
18 dec.


Vad var din största framgång 2010?
Att jag märkt att jag faktiskt är väldigt stark och klarar mer än jag själv tror.


Största misstaget?
Att jag har varit för bekväm. Inte orkat tagit tag i saker eller gjort spontana grejer.


Bästa köpet?
Hmm.. Greklandsresan :)


Vad spenderade du mest pengar på?
Helt klart mina 3 utlandsresor och saker till hemmet!
Hade velat svara kläder men det får de bli ändring på det här året!



Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina underbara resor, klubbkräfta & mina fantastiska vänner&Familj!


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Love the way you lie, skaka rumpa, waka waka, down.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog.. Absolut inte gladare men kanske inte ledsnare heller. Men det gick mer neråt än uppåt!


Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på dagarna mer! Njutit av allt det där lilla extra som gör vardagen lättare!


Favoritprogram på TV
Ensam mamma söker, Paradise, Våra vänners liv, Robinsson. Haha, skulle nog kunna skriva "allt som går på tv"


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Min födelsedag tillbringade jag med släkt plus Caroline&Rickard!


Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Booring! Måste rycka upp mig på klädesfronten.


Den bästa nya personen du träffade?
Jag har nog inte träffat någon ny?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0