Fan fan och åter fan.

Att det aldrig bara kan få vara bra! Började lite svagt i onsdags och i natt/tidigt i morse fick jag springa på toa heela tiden och det sved på jävligt bra! Så när klockan ringde för att stiga upp och åka till jobb fick jag ringa och sjukanmäla mig.

-Hela morgonen har jag tillbringat på hälsocentralen och hem kom jag med Pencilin så nu hoppas jag att den här jäkla urinvägsinfektionen försvinner fort!


Känns ju jävligt passande när vi ska vara ett tjejgäng hos mig ikväll och mysa till det med vin, spel & god mat.
och inte nog med att jag fått det jag fått så åkte john iväg i morse och lämnade mig ensam i en vecka.


Den här fredagen hade kunnat börjat bättre.
Alltid ska det vara någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0