En lång lista

Lovar du att vara ärlig? Ja


Du heter ? Sofia Kristina Andersson


Smeknamn: Fia


Beroende av: Pengar, dator, närhet & vänner


Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon


Hur imponerar man på dig? När man har glimten i ögat & trygg i sig själv


Är du svårflörtad? Det är jag nog


Brukar du skratta för dig själv? Kan hända, haha!


Var bor du? Gävle


Trivs du där? Faktiskt så gör jag det


Kan dina föräldrar lita på dig?
Alltid


Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Väldigt ofta


Äger du några converse? Faktiskt inte


Har du varit full den här månaden? Nej


Sprit, cider, vin eller öl: Vitt vin


Brukar du bli för full? Brukar kunna bli något glas för mycket ja


Är du allergisk mot något?
Nötter, pälsdjur plus astma


Har du pussat någon som är fyra år äldre? jaa


Nästa mål i ditt liv?


Hur svarar du i mobilen? heej eller aaa


Sov du ensam inatt? nej nej


Brukar du komma i tid? Alltid


Hur känner du dig nu? jävligt hungrig


Vanligaste färg på dina kläder? svart


Vad tycker du om fötter? inte speciellt fint


Vem saknar du? Min fina vän Marina


Hade du en bra kväll igår? avsolut! käk med jobbisarna är alltid trevligt!


Favoritdryck på morgonen? äppeljuice


När brukar du oftast gå och lägga dig? ungefär vid 23


Är du blyg? jaa, det är jag


Vill du hellre ha mail än brev? faktiskt brev


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej det tror jag inte


Har du spytt offentligt? haha ooja


Vad skulle du göra om du vore en kille för en dag? Jag skulle försöka hinna med såå mycket som möjligt!


Är du nöjd med ditt liv? Jaa, men lite småändringar skulle inte skada!


Är du bortskämd? Ja


Vad gör du i morgon? Firar finaste killen som fyller år ♥


Vad är det värsta du vet? falskhet, orättvisor, misshandel osv..


Hur mycket pengar brukar du slösa på en veckan? Beror helt på hur mycket som finns på kortet mitt


Vad behöver du just nu? PENGAR


Vilken person tycker du är en bra förebild? Mina föräldrar


Vad längtar du till? Att snön ska försvinna och att det ska bli vår


Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag ♥


Vad använder du för shampoo? Goldwell


En speciell dag du minns? 22/7 09


Hur gammal är du? 22


Om fem månader? 23


Du samlar på? Pengar


Gröna eller röda äppeln? Gröna


Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mina vänner


Vilken tid gick du upp idag? 07.45


Har du sovit i din egna säng inatt? Ja


Har du strumpor på dig nu? Yes!


Vad ska du göra ikväll? Mysa i soffan med john


Är det okej att gråta?Självklart!


När grät du senast? för 2 helger sedan


Vad skulle du göra om du vann en miljon?  Unna mig något väldigt fint


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej nej


När går du upp ur sängen en helgmorgon? vid 9-10


Har du piercing: Öronen? jaa, 11 st


Vill du gifta dig? Ja :)


Vill du förlova dig? Är det redan


Vill du ha barn? Ja en olle & en Ebba


Solar du ofta? Väldigt mycket på sommaren väldigt mycket mindre på vintern


Är du bra på att laga mat? Inte skitdålig och inte skitbra


Gillar du att dansa? På krogen med alkohol i sig, ja!


Är du flygrädd? neej


Hur vig är du?  Hur vig är en elefant?


Vad dricker du helst när du är törstig? BubbelVatten


Vilken är din favoritglass? Jordgubbsglass


Tror du på ett liv efter döden? Lite kluven, men måste nog säga ja


Tycker du om sushi? Aldrig provat men skulle nog inte gå hem


Vad äter du helst när du ser på film? Godis


Bor dina föräldrar tillsammans? Ja


Har du tandläkarskräck? Har börjat fått det nu sen sist jag vär där


Är du morgon- eller kvällsmänniska? Inget av det


Vilken ögonfärg har du?
Gråblå


Har du någon gång gråtit dej till sömns?
Ja det har hänt


Biter du på naglarn? Neej!


Röker du? Bara med vin inblandat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0