Jag fryser ihjäl.

Nu har det nått maxgränsen! Jag orkar inte frysa mer!! Hela den här långa och förjävligt kalla vintern har jag gått och försökt haft humöret uppe, för väder kan man iaf inte styra över. Jag har försökt tänkt fina tankar som att det är fint när solen lyser, att det är bättre med snö än slask. Men så faa-aan heller. Jag är trött på att frysa inne i min egna lägenhet, i bilen, på jobbet, när jag är ute och äter. Jag är trött på mina fula vinterjackor och mina fula kängor och för att inte tala om alla tjocka tröjor!


Jag vill ha plusgrader och slask för att sen bli varmt och vår!

Kommentarer
Postat av: Tessen

Håller helt med! Tänk om ändå sommaren kunde vara lika lååång....

2011-02-23 @ 21:11:27
URL: http://thereselothman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0