Ibland säger det klick!

Ni som har hängt med ett tag vet ju vid det här laget att jag älskar vitt! Efter jag fått upp min träpanelsvägg så är hela lägenheten vit förutom vissa detaljer som soffan och sängen..


Men förra veckan gick jag förbi en så vacker tapet att jag nu i en veckas tid funderat på om jag ska göra plats för den eller inte. Och såklart jag ska! Den är för fin för att inte köpa & sätta upp, så idag efter jobbet var jag iväg och köpte den! Nu måste jag bara ha tålamod och vänta tills Pappsen har tid att hjälpa mig!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjusig! Vart är den köpt?

2011-02-02 @ 20:37:15
Postat av: fia

Den kommer från rusta! :)

2011-02-03 @ 18:58:12
URL: http://aiiifos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0