Det går fort när man..

.. Gud vad den här dagen har gått fort! Jag som trodde den skulle vara jätte seg för att mina planer blev inställda och jag inte alls visste vad jag skulle göra!


Efter jag bakat klart syltkakorna och kolakakorna kom Mamma, Pappa och Mormor förbi på en fika. Och såklart har pappa fått hjälpt till med lite saker i lägenheten. Så nu äntligen har jag fått upp min hissgardin i köket!


För tillfället går jag och känner mig lite "rik". Slängde ut vår byrå igår och imorgon kommer det en som ska köpa den! Jag får pengar och slipper känna mig luspank fram till lön! Lycka!


Ikväll blir det myskväll med syster ♥





Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag är imponerad!!!

2011-02-20 @ 09:31:03
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: Emilie

Fia, du kanske skulle satsa på en karriär som bagare!!! Det där var de snyggaste syltkakor jag någonsin har sett!!!

2011-02-20 @ 16:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0