Det är konstigt.

Det är konstigt att man ibland kan må så bra och allt kan kännas så rätt. Man känner att man har fullt med människor omkring sig, aldrig behöver känna sig ensam. Man är njöd med allt man har och lite till. Allt känns sådär perfekt som om allt är i en dröm och man njuter!



Från att sedan känna sig helt ensam som om man inte hade någon alls. Känna tvivel på det mesta och ifrågasätta sig själv om varför man lever i det liv man lever. Varför nöja sig med det och inte sträva efter något mer, något bättre. Varför nöja sig med sitt jobb när det inte är sitt drömjobb? varför spara massor av pengar bara för att, istället för att slösa dom på en lång och härlig semseter? Varför inte försöka hinna uppleva allt man vill när man är ung istället för att föröska vara så jävla vuxen?..


Ibland undrar jag hur mitt liv hade sätt ut om jag inte tagit allt så himla seriöst och velat bli vuxen så snabbt..

Kommentarer
Postat av: Veronika

jag är bara ett samtal bort om du vill prata!

2011-02-03 @ 18:57:03
Postat av: Emilie

Känner igen mig i det du skriver gumman! Men det är väl precis så livet är. Ups and downs. Ibland känns allt underbart och man kunde inte vara lyckligare och ibland kryper vissa känslor ikapp en. För att göra en osäker. för att få en att fundera. Tänk vad lyckligt lottad du är med din underbara familj, pojkvän och vänner det är det som räknas! Sen spelar det ingen roll om man jobbar på ica, banken eller är president. Bara man är lycklig!

2011-02-05 @ 17:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0