Bröstimplantatet PIP.

Ni kanske har läst om pip, poly implant prothése i aftonbladet och hör om det på nyheterna? Det är alltså ett bröstimpantat som nu har visat sig kan ge cancer. Redan för något år sedan var det problem med dom här imlantatena då det visade sig att dom hade börjat spricka.

Det här implantatet använder jag och 4000 svenskar till. Jag tänker alltid "det händer inte mig". Men efter ha följt allt som skrivs så ska jag ta tag i det här och ringa min kirurg och se vad som kan göras. Jag tänker inte gå och bära på något som kan spricka och till&med ge mig cancer.

För första gången på dom här åren kan jag känna lite ånger för min operation..

Kommentarer
Postat av: Elin

Oh my god !!!! Jag är livrädd! Har ingen aning om vad jag har för mörke på mina! Gäller det även koksalt?



Hur blir det nu Fia? Får du plocka ur dom och sätta i nya? Går det på nån form av garanti?



Jisses jag hoppas verkligen att din kropp är OK!

2011-12-22 @ 15:04:51
URL: http://bonnyblow.blogg.se/
Postat av: Madde

<3

2011-12-22 @ 22:08:27
Postat av: Nicki

Vilken klinik gjorde du din förstoring på?

2012-01-08 @ 16:21:44
Postat av: fia

Jag gjorde det i ockelbo :)

2012-01-08 @ 19:48:03
URL: http://aiiifos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0