Helgen som varit.

Helgen har varit fullspäckad med massor av roligt!


I lördags morgon tog jag och john en tripp till Uppsala för att ha en mysdag. Vi shoppade liite och åt god mat innan vi åkte hem till gävle igen! På kvällen mötte jag upp tjejerna för ett resturangbesök sen avslutades kvällen i soffan med tjejsnack, glass & en film.


Igår var det ett perfekt väder för en innemysdag! Så jag började morgonen med städning sen blev det bara mys hela dagen innan vi åkte hem till Mamma&Pappa för att fira Farmor&Farfar. Vi premiär grillade & gissa om det smakade gott!!


Nu är det ny vecka och tillbaka till verkligheten.. och inte nog med det så har min datorladdare (4:e) gått sönder så nu har jag ingen dator förrän jag köper mig en ny laddare, vilken kommer dröja!


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0